main
У Вінниці презентували перший сучасний трамвай, перероблений зі списаного вагона (Фото, відео)
3 Вересня | Громадський транспорт, Новини

У Вінниці презентували модернізований трамвай із сучасним дизайном, який створили на базі списаного чеського вагону КТ4СУ, виготовленого понад 20 років тому. Зовні «реінкарнація» практично нічим не схожа на попередника, адже від старої «Татри» йому дістались тільки ходова частина і двигун.

1

2

Оновлений трамвайний вагон обійшовся Вінницькій транспортній компанії у 4 мільйони гривень. За ці гроші руками працівників трамвайного депо замінено майже усе: від найменших деталей салону до елементів кузова, що став тепер більш обтічним з округлими передньою і задньою частинами, як у закордонних сучасних аналогів. При цьому ціна такого вагону від справді нових трамваїв відрізняється у рази. Для прикладу, за словами директора Вінницької транспортної компанії Миколи Форманюка, новий вагон, виготовлений на львівському заводі «Електрон» коштує 26 мільйонів гривень, закордонні трамваї іще удвічі дорожчі.

3

7

Усі комплектуючі оновленого вагону замовляли на десятках різних підприємств, як в Україні, так і за кордоном. Оптику, наприклад, – у Німеччині.

8

Як і зовні, всередині трамвай також вигладає новим. Зокрема, змінилась кабіна водія, яка стала просторішою і обладнана кондиціонером. Нововведенням для роботи водія стала відсутність дзеркал заднього виду. Замість них вагон обладнали вісьмома камерами, направленими як назад, так і у салон. «Картинка» буде виводитись на монітори, що розташовані на панелі керування.

6

13

11

Пасажирський салон орієнтований більше на стоячі місця. Сидячих місць лише по одному ряду уздовж вікон. На жаль, кондиціонера у салоні не передбачено. Задороге задовлення, відповідають у компанії. Щоправда, тут же запевняють, що вентиляція салону пристойна. Також пасажирам обіцяють плавніший та тихіший, а відтак і приємніший рух трамвая, що стало можливим після модернізації ходової частини та двигуна. Останній,  кажуть, буде економнішим на 40%, на відміну від старої заводської версії.

5

Якість зборки салону експериментального трамваю у деяких місцях ідеальною не назвати. Щоправда, у працівників депо ще попереду місяць, щоб “відшліфувати” усі неточності. Приблизно через такий час трамвай виїде на маршрути.

9

У задній частині салону, задля зручності маневрування заднім ходом, розташовано ще один пульт керування. Перед пуском на маршрути її відгородять поручнями, аби пасажири не сідали на пластикову кришку.

14

Одним вагоном у транспортній компанії обмежуватись не збираються. Уже зараз ведуть підготовчі роботи над черговим трамваєм. Він буде відрізнятися від першого, адже складатиметься з трьох секцій, де середня буде уже з низькою підлогою.

12

10

У ВТК не приховують своїх планів щодо серійної модернізації старих вагонів як для Вінниці, так і на продаж у інші міста. «При наявності коштів, цілком можливо випускати 3-4 трамваї на рік», – каже головний інженер ВТК Михайло Луценко.

Вживу побачити новий трамвай вінничани зможуть на День міста 5 вересня.

Місто
Інфраструктура
Будівництво і архітектура
Історія міста
Новини області
Подорожі
Україна
Світ
Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті дозволяється за умови посилання на urban.vn.ua. Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту за умови гіперпосилання на urban.vn.ua.
Порушення вищевказаних умов є порушенням захищених законом прав інтелектуальної власності та прав на інформацію.
Контакт: promisto.vn@gmail.com