Тепер черга за підстанцією і контактною мережею
На Барському шосе для з’єднання нових колій із існуючим розворотним кільцем залишись усього якихось нещасних сто метрів. Відтак, обіцяна уже у вересні поява трамвайного руху по новій Келецькій та Барському шосе виглядає ще більш реалістичною.
Тепер, правда, на будівництво колій можна не зважати – це вже майже зроблено. Головне тепер протягнути контактну мережу і збудувати підстанцію. Хоча безперервна робота загалом вселяє оптимізм.
Разом із будівництвом колії частково проводять облаштування проїжджої частини по Барському шосе. Однак, тільки по один бік і чи буде також відремонтовано покриття – невідомо. Барське шосе – уже не територія Вінниці, тож від міста тут ремонт не залежить.
Закільцювання трамваю по Барському шосе має вплинути на маршрутну сітку. Найперше ведеться мова про те, що 2-й номер буде ходити по колу. Такий варіант у керівництві «Вінницької транспортної компанії» розглядають.
Можливо також торкнуться зміни 5 та 6 маршрутів з подальшим подовженням (щодо 4-го – малоймовірно, він і так завантажений по Хмельницькому шосе, на відміну від 6-го).
Але з різних варіантів цілком можлива поява нового маршруту. У цьому році у планах мерії було зробити поворотну стрілку з Келецької на Пирогова у бік Електромережі, що дозволить добиратись у тому напрямку з Вишеньки напряму, безе пересадки на «Урожаї». Щоправда, у нинішніх умовах, швидше за все, розраховувати на фінансування цього проекту не доводиться, хоча у наступному році – можливо.
З появою стрілки доречним якраз був би умовний 7-й маршрут (не 3-й – це технічний маршрут, який зрідка, але виникає), який починав би рух від Західного автовокзалу і через Келецьку прямував би на Електромережу.
Але дочекаємось вересня…