%IFTH1%0%?> %IFEN1%0%?>
До тролейбусного депо прибув перший тролейбус із запланованих 40 одиниць, які мають оновити рухомий склад тролейбусного парку. Як бачимо, замовлений у корпорації "Богдан" тролейбус має традиційний "вінницький" окрас з комбінацією блакитного і білого кольорів. Така традиція фарбувати машини саме так, очевидно, розпочалась з появою у місті швейцарських трамваїв, які мають аналогічну кольорову гамму. Усі нові низькопідлогові тролейбуси, які будуть поставлятися у Вінницю, згідно тендеру, будуть марки "Богдан Т70117". Подібні моделі вміщуюють 105 пасажирів при 34-x сидячих місцях. Вінниця оновлює рухомий склад громадського транспорту в умовах державної програми, за яким надається кредит від державного банку, а погашення здійснюється за умов співфінансування "50/50" міського та державного бюджету. Всього Вінниця планує у 2014 році отримати 40 тролейбусів та 30 автобусів. Сума угоди - 113 мільйонів гривень. - Ми вже перерахували виробнику 96 мільйонів і по мірі виготовлення очікуємо поставок тролейбусів та автобусів у першому півріччі, - каже міський голова Володимир Гройсман. - Один тролейбус коштує 1,9 мільйона гривень, автобус – 1,26 мільйони. Працювали над програмою з лютого минулого року і на сьогодні Вінниця єдине місто, яке її реалізує. Разом із цим, ми не зупиняємо процес модернізації тролейбусів, на це рік таких заплановано 30. Разом із 60-ма вже модернізованими та 40-ка новими матимемо усього 130 одиниць тролейбусів, що дозволить випускати на лінію цілком задовільний рухомий склад. Гарний початок року! |
И на самом деле 1,9 гривен для такого качественного троллейбуса вполне нормальная цена. Сама низкая цена у "Богдана" была только в Чернигове, там завод предлагал свой троллейбус за 1,7 гривен, но местная власть отменила тендер, а потом сделала так, чтобы купили троллейбусы завода ЧАЗ за 1,9 грн. Ну и где тут откаты?