НОВИНИ ВІННИЦІ
Вперше зупинку у Вінниці 1 липня зробив поїзд «Інтерсіті+» - новенький, симпатичний електропоїзд ЕКр-1 «Тарпан». І що приємно – український. От тільки ціни кусаються...
«Інтерсіті+» тепер доступний і вінничанам. А потрібний?
Автор:
02.07.2014     167  0

Поїзд «Інтерсіті+» по маршруту Київ – Одеса – Київ з 1 липня робить двохвилинну зупинку у Вінниці. У напрямку Києва поїзд прибуває у Вінницю о 19:52, у напрямку Одеси – о 8:31. Поїзд скорочує час діставання до Києва до 2 з половиною годин. У Київ «Інтерсіті+» прибуває о 22:17. До Одеси ним, якщо строго за розкладом, їхати з Вінниці протягом 4 годин 49 хвилин. 





І все б добре, якби не вкрай незручний для вінничан час. Якщо із Одесою все не так принципово, то приїжджати у Київ після десятої вечора влаштовує не всіх. У такому випадку, за великим рахунком, не так важливо: на півгодини раніше чи на годину пізніше прибути у столицю, адже часто вінничани їдуть у Київ на один день і бажано зранку. А до цього додаються ще й ціни на квитки, які лояльними ну ніяк не назвати. 



На сайті Укрзалізниці зазначено, що на 1 липня повна вартість квитка на другий клас «Інтерсіті+» з Вінниці до Києва становить 170,93 гривні. Перший клас – 280,41 грн. До Одеси з Вінниці квиток коштує: перший клас - 377,14 грн.; другий клас -  231,46 грн. Для порівняння: квиток на поїзд №770 Кам’янець-Подільський – Київ з Вінниці коштує в межах 70-80 гривень. І до Києва він прибуває о 8:30, а в дорозі доведеться витримати усього на півгодини довше. Отже, нам пропонують переплачувати за "понти"?



Свою потребу у такому «Інтерсіті» вінничани уже показали. Увечері на платформі в очікуванні цього поїзда на Київ перебувало щонайбільше 20 чоловік. Звісно, можна робити поправку на літо, на будній день, на поки що маловідомість цього рейсу... Але ж так само можна робити поправку і на час та гроші. 



Трохи про сам поїзд «Тарпан». Еталоном локомотиво- і вагонобудування його, може, й не назвати, але для української промисловості він став однозначно кроком уперед.  Цей міжрегіональний швидкісний двосистемний електропоїзд, створений на Крюківському вагонобудівному заводі (м. Кременчук,Полтавська область, Україна) в 2011–2012 роках. 



На сайті виробника читаємо, що: "Поїзд складається з 7 причіпних і 2 головних моторних вагонів. Особливість полягає в тому, що головні вагони являють собою, по суті, електровози, в них передбачене пасажирське відділення. Кузови вагонів виготовлені з нержавіючої сталі. Конструкція вагонів поїзда в повному обсязі відповідає вимогам санітарних норм по ергономіці, мікроклімату, освітленості, шуму і вібрацій, а також вимогам безпеки на всі оздоблювальні та облицювальні матеріали. Інтер'єри салонів, які мають сучасний дизайн виконані з пластикових і металевих панелей з використанням зносостійких, екологічно чистих, важкогорючих матеріалів. При необхідності вони легко демонтуються і дають доступ до систем життєзабезпечення вагонів в період експлуатації".



фото з railway.in.ua

фото з railway.in.ua

Конструкційна швидкість поїзда — 200 км/год, хоча наразі по маршруту розвиває швидкість до 120км/год. Загальна кількість місць для сидіння - 612. З них 128 - першого класу, 370 - другого. Загальна довжина 9ти-вагонного - 230,0 м; ширина: 3,420 м; Матеріал обшивки кузова: нержавіюча сталь;Тип тягового двигуна: асинхронний двигун; Термін служби вагонів: 50 років (джерело).



Можливо, з часом у розклад руху поїзда внесуть корективи. Але поки що підстав для популярності "Інтерсіті+" небагато. 

 


Інші матеріали по темі:

КОМЕНТАРІ


Ім`я *:
Email:
Код *:

ФОТОФАКТ

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

%