ТЕГИ


Тролейбус має традиційний "вінницький" окрас - біло-блакитний
У Вінницю прибув перший тролейбус "Богдан"
Автор: 17.02.2014     1282  10

До тролейбусного депо прибув перший тролейбус із запланованих 40 одиниць, які мають оновити рухомий склад тролейбусного парку. 





Як бачимо, замовлений у корпорації "Богдан" тролейбус має традиційний "вінницький" окрас з комбінацією блакитного і білого кольорів. Така традиція фарбувати машини саме так, очевидно, розпочалась з появою у місті швейцарських трамваїв, які мають аналогічну кольорову гамму. 



Усі нові низькопідлогові тролейбуси, які будуть поставлятися у Вінницю, згідно тендеру, будуть марки "Богдан Т70117". Подібні моделі вміщуюють 105 пасажирів при 34-x сидячих місцях. 





Вінниця оновлює рухомий склад громадського транспорту в умовах державної програми, за яким надається кредит від державного банку, а погашення здійснюється за умов співфінансування "50/50" міського та державного бюджету. Всього Вінниця планує у 2014 році отримати 40 тролейбусів та 30 автобусів. Сума угоди - 113 мільйонів гривень. 

- Ми вже перерахували виробнику 96 мільйонів і по мірі виготовлення очікуємо поставок тролейбусів та автобусів у першому півріччі, - каже міський голова Володимир Гройсман. - Один тролейбус коштує 1,9 мільйона гривень, автобус – 1,26 мільйони. Працювали над програмою з лютого минулого року і на сьогодні Вінниця єдине місто, яке її реалізує. Разом із цим, ми не зупиняємо процес модернізації тролейбусів, на це рік таких заплановано 30. Разом із 60-ма вже модернізованими та 40-ка новими матимемо усього 130 одиниць тролейбусів, що дозволить випускати на лінію цілком задовільний рухомий склад.





Гарний початок року!





Головна » Інфраструктура » Громадський транспорт
Рейтинг5.02
Теги: інфраструктура, Громадський транспорт, Тролейбус

НАПИШІТЬ КОМЕНТАР

 
Ірина   (17.02.2014 19:19)
У статті дуже багато помилок. Візьміть мене на роботу - вичитуватиму, бо у вас, бачу, з цим біда

 
uv-admin   (17.02.2014 19:29)
Дякуємо за критику, пані Ірино! Але на роботу все одно не візьмемо :) хіба що готові, як і ми, на добровільних началах :) Опечаток позбудемось, викинувши клавіатуру)))) Ну а розділові знаки, якщо що, будемо відтепер посилено вчити!

 
Raggie   (17.02.2014 19:37)
Да опечаток тьма) Но главное суть есть

 
Дислав Чернолев   (17.02.2014 21:10)
Ребята, как же вам повезло с мэром!

 
uv-admin   (17.02.2014 23:44)
Да, наверное повезло.

 
Otto   (19.02.2014 01:15)
Podskazhyte, est li na trolleybuses sistema otkryvanija dverej pasazhyrami?

 
uv-admin   (19.02.2014 01:35)
Кнопки на поручнях есть, но будут ли работать...

 
Александр   (20.02.2014 16:38)
Опять откаты. Эти троллейбусы реально стоят около 1 млн гривень. А еще "традиційний вінницький окрас" странным образом совпал с цветами партии регионов. Задрали уже эти покращувачи.

 
Влад   (20.02.2014 20:32)
Александр, Партия Регионов не стала бы покупать троллейбусы этого производителя, потому что дейтельность этого завода "Богдан" связана с известным оппозиционным олигархом Порошенко. Тем более сейчас антимонопольный комитет подаёт в суд на "Богдан". Не кажется ли вам это странным?
И на самом деле 1,9 гривен для такого качественного троллейбуса вполне нормальная цена. Сама низкая цена у "Богдана" была только в Чернигове, там завод предлагал свой троллейбус за 1,7 гривен, но местная власть отменила тендер, а потом сделала так, чтобы купили троллейбусы завода ЧАЗ за 1,9 грн. Ну и где тут откаты?

 
андрей   (22.02.2014 12:01)
Александр! Я как транспортник скажу что это один из самых дешевых троллейбуов! Киев брал по 1.7млн но с другой ситемой! А эта цена НОРМАЛЬНАЯ И БЕЗ ОТКАТОВ!!!!!!! А в чернигове просто не хотят разводить зоопарк и там по тендеру шел китай! + Бкм на гарантии там линия прям у завода конечная

Ім`я *:
Email:
Код *:

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

НОВИНИ МІСТА





%