За умовами домовленостей між Вінницькою міською радою та приміськими селами, останні можуть бути долучені до міської системи громадського транспорту. Про це виданню Gazeta.UA повідомив заступник міського голови Валерій Коровій.
Зі слів Валерія Коровія, домовленості укладені в рамках майбутнього розширення меж Вінниці, що відбудеться за рахунок земель прилеглих до Вінниці населених пунктів.
“На виконання угоди уже витратили два мільйони гривень. Гроші розподілили між територіальними громадами, – розповідає заступник міського голови. – З сільськими головами підписали угоди на умовах співфінасування. Вони самі визначають, на що їм витратити гроші. Наприклад Стрижавська селищна рада захотіла збудувати дитячий майданчик і освітлити три вулиці. У селі Стадниця забажали відремонтувати будинок культури. Якушинецька сільрада — відремонтувати дороги. Агрономічна — провести каналізацію та водогін по селу. Жителі цих сіл уже можуть зі своїми питаннями звертатися на “Цілодобову варту”, як вінничани” .
Також співпраця з сільськими та селищними радами передбачає забезпечення зручним транспортним сполученням.
“Цілком можливо протягнути тролейбусну лінію чи на Вінницькі хутори чи до Стрижавки. Питання тільки в тому чи це економічно обгрунтовано. Може ефективніше вдосконалити сполучення маршрутними таксі. Наприклад, пасажир їде з “Вишеньки” на “Водоканал”, а йому треба до Стрижавки. То чого б не подовжити цей маршрут туди і по тій же ціні. Тим більше, що для автопарку купили 30 нових автобусів та 40 тролейбусів” — цитує Валерія Коровія Gazeta.UA.
Першим прикладом інтеграції приміських сіл у транспортну мережу Вінниці стало продовження автобусного маршруту №19, що раніше прямував з Вишеньки до старого аеропорту. Віднедавна його кінцевою зупинкою стали Вінницькі хутори.