DSC_2273_1
Мегапроект з масивом по Кірова на 50 тисяч жителів, парком і трамваєм до кондфабрики можуть внести у генплан
5 Грудня | Будівництво та архітектура

Головний архітектор Вінниці Олександр Рекута пропонує внести до розробки генерального плану міста пропозицію швейцарських урбаністів щодо проектування у північно-східній частині міста великого мікрорайону на 50 тисяч жителів. Про це повідомляє видання 20 хвилин за підсумками семінару-обговорення з розробки комплексної стратегії із розвитку міського транспорту та просторового планування Вінниці.

На думку швейцарських фахівців з Ательє міського розвитку ван де Ветерінга, Вінниці потрібно розвивати район між вулицями Фрунзе, Кірова та Гонти, де вони побачили великий потенціал. Нагадаємо, поруч міськрада запланувала велику промислову зону, яка вже формується за рахунок кондитерської фабрики, що розвивається, та молочного комбінату. А разом із розвитком промисловості у цьому районі може виникнути і житлова зона із багатоповерхівок і таунхаусів, переконані європейці.

Район, за їхнім задумом, може стати не просто ще одним «спальником», а престижною житловою зоною з новим міським парком та розвиненою інфраструктурою. Всього, за підрахунками урбаністів, у мікрорайоні, який може виникнути на іншому кінці Кірова, можна буде розмістити близько 50 тисяч городян. Також тут пропонується подовжити сюди на 1,5 кілометри трамвайну колію, щоб зробити цей мікрорайон більш доступним.

 

Загалом, перспективний мікрорайон має такі характеристики:

-250 тис. м кв. робочих майданчиків

-450 тис. м кв. житлової площі

-12 тис. робочих місць

-15 тис. жителів

-Продовження лінії трамваю на 1,5 км

-Трамвайне/автобусне депо

-Відкриті парковки

-Новий ринок

Всього планується, що в мікрорайоні може бути побудовано житла для 50 тисяч городян

Загальна площа:

–  житлової забудови складе 230 га

– промислової 120 га

 

Стратегія, у випадку її ухвалення, буде довготривалою. Та навіть так, фантазії швейцарців важко співставити із тим, що являє собою згаданий район нині. По один бік – розвалини Хімпрому, які, щоправда уже реінкарнуються у вигляді різноманітних складів, магазинів тощо, по інший – муніципальний ринок, військові частини разом із Генеральним штабом ВПС України. Трохи далі по Кірова, аж до кондфабрики, територія малоосвоєна. Щоправда, майже усі пустирі вздовж дороги кілька років тому почали огороджувати, але крім появи парканів жодної будівельної активності там не споглядається. На одному з них, ходили чутки, збирались будувати гіпермаркет будівельних матеріалів «Нова Лінія», але поки все чутками і обмежилось.

Одна з вулиць, якою має обмежуватись мікрорайон – вулиця Гонти саме у запропонованій території виглядає таким чином.

S1Ma0M2zIlk

p2BkzQ1IWP0

Ще одна важлива деталь – земля, на якій швейцарці побачили мікрорайон, місцями болотиста. Болото впродовж кількох десятиліть активно засипають землею і різноманітним будівельним сміттям.

Певною спробою розвивати район можна назвати будівництво біля Муніципального ринку цілого кварталу з житлових будинків, де на сьогодні зведено уже дві багатоповерхові секції.

frunze_1-1030x686

 з сайту bud.vn.ua

з сайту bud.vn.ua

Утім, вочевидь таки з поглядом у неблизьку перспективу ці та інші пропозиції, серед яких відновлення трамваю на проспекті Коцюбинського, головний архітектор міста пропонує закріпити в новому генеральному плані міста, робота над яким уже розпочалась.  За його словами, мова йде про абсолютно новий документ, який, на відміну від попередніх, не буде радянським, а забезпечить розвиток міста відповідно до сучасних потреб. Щоправда, скільки часу піде на підготовку та реалізацію такого мега-проекту, можна тільки гадати…

Місто
Інфраструктура
Будівництво і архітектура
Історія міста
Новини області
Подорожі
Україна
Світ
Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті дозволяється за умови посилання на urban.vn.ua. Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту за умови гіперпосилання на urban.vn.ua.
Порушення вищевказаних умов є порушенням захищених законом прав інтелектуальної власності та прав на інформацію.
Контакт: [email protected]